25 sep. 2010

Bebisskrik är verkligen hjärtskärande

Har faktiskt gjort lite nytta idag med, städat vardagsrummet och torkat av toan.. Saknar nästan mitt jobb lite.. Bohus (fd Bohus städ) i Göteborg.

åååh nu kurrar det i magen. Tur att jag har gjort min första falukorv idag, hoppas den blir lika god som mormors.. Lykkan satt i babysittern breve, hon gillar ju den så.. speciellt muuu-ljudet. Kom utanför dörren.. nåra sekunder senare hör jag bara ett hjärtskärande gallskrik.. Lillan hade klämt sig själv mellan sig och stolen. Nåra tårar kom och nu sover hon så gott.



Den ser äcklig god ut som rå också.

8 kommentarer:

  1. Jadu det är väldigt sällan vi får Nim isäng utan gråt nu förtiden. Han vill verkligen vara med så mkt han kan sötnosen..

    Vart istan bor du?

    SvaraRadera
  2. Hej!

    jo de är bara bra :) har börjat lite smått med designen, tänkte göra klart den helt imorn. :)

    vad menar du?

    skulle du byta till blogg.se? :)

    SvaraRadera
  3. Jo och Nim har gått från trött till övertrött så lätt nu på senaste tiden. det har gått så fort att man knappt hunnit med tyvärr.. men oftast går det ju bra :)

    så, men ryd är väl fan värre än skövde :P

    SvaraRadera
  4. aha ;D du får se hur de blir :D en överraskning :D haha okej, de är bra att veta :D hihi

    SvaraRadera
  5. Jag skulle behöva lite mer bilder att välja mellan ser jag nu :D

    SvaraRadera
  6. jag måste veta den nya bloggens adress och så nu :)hihi + bilder behövs också! :P

    SvaraRadera