20 sep. 2010

En kärlek, två?

En kärlek är nog... HEMLIG! ;)

Tandläkaren idag gick bra, "tand "bla bla bla intakt" så sa hon om varenda en förutom 3 typ.. *stolt mama* Har början till hål men det har jag haft länge. Drack även mycket dricka under min grav-tid, det fick jag tji för nu, slängde genast den kolsyrade drycken jag hade i väskan och la ner mina nya borstar istället. Tog bussen mot kyrkan för att lämna tilbaka nyckeln. Sen buss igen till stan, köpa skinnjacka.. Möta M och lille E. En lunch på mangos, kebabtallrik (älskar deras kebabkött) vilket annars är äckligt. Promenad, shoppa välling, mjölk och tidning sen äntligen hemma.

Jag har även funderat på det där med vinterjackor. Har en del. En gul dunjacka från JL som jag älskar, och en grön från HM. Dem tänkte jag behålla. Funderar på om jag ska försöka sälja den svarta Everest och den gråa Sail Racing. (Den sistnämnda bara använd ett fåtal gånger)

Min ena Kärlek, och en är fortfarande HEMLIG ;)


Min nya goding från Lindex, för 399 pix blev den min. Skönt med ärmar som sitter slimmat mod huden. Och att jag slipper mudd, det hatar jag.

Snittsigt sådär med dragkedja på ärmarna

1 kommentar: