22 sep. 2010

Ny barnvagn

Packade in E, E, S och Lykke i bilen och for mot Mariestad, ville komma bort från dystra Skövde och valde en annan men okänd stad. (by?) Ja det är ju mindre än Skövde så. Åt nån indisk rätt och for hem igen. Mot källebacken. Idol, skånefruar och kungarna av tylösand väntade..

Satt inne på blocket och suktade efter en ny barnvagn för nån dag sen, hittade en men fick svar att några skulle titta på den. Idag fick jag mejl igen om ingen hade kommit och jag var välkommen på fre! YES, den blir nog min, eller den ska bli min. 1500 kr för liggdel och sittdel är som hittat. Så Göteborg på fredag, sen får vi leva på vatten och bröd resten av månaden.. eller bara vatten.


Bildregn på min fina Lykke




2 kommentarer:

  1. vaf blev de för vagn? :)

    hihi jo magen är mysig, men ivägen ibland :P hahaha

    Ska föröska sätta mig i helgen elelr imorn och fixa designen :)

    SvaraRadera
  2. Ja men precis. När man inte kan krypa får man flyga :P Så, varför byta vagn? Och vad blir det? I skövde har jag bott i :P

    SvaraRadera