16 sep. 2010

Det gick ju bra.

Idag var mitt första riktiga tandläkarbesök eftersom jag var gravid förra året. Kort skulle tas, nya tider skulle jag få i och med att det är en ny tandläkare jag går till och nya undersökningar måste göras. Hur som helst.. jag GNISSLAR tänder på nätterna? Haha hur kul är inte det. Konstigt att ingen märkt det innan? Jag ska få en skena jag ska sova med (läs omöjligt?!?!?) Min tandhygienist var ärlig och sa att jag borde göra det nu innan jag fyller 21, vilket är om två månader och självklart sa jag. Vem ser fram emot tandläkaravgifter? Och det bästa utav allt. Nästan 21 och inte haft ett enda HÅL. Sjukt stolt är jag!

3 kommentarer:

  1. japp, men satt jag typ inget vid datan, kollade påe t program jag missat sen gick jag och la mig, hade en kompis häör och var jätte trött på kvällen så ska börja ikväll :)

    SvaraRadera
  2. Duktig du är som inte haft något hål :)

    Jadu innan klockan 10 idag hade Nim gjort två bajsblöjor :p Så magen funkar ;)

    SvaraRadera
  3. Nim älskar mina pureer, men som sagt jag har ju inte vant han vid burkmat :) Det är stor skillnad på smak tycker jag. Så börjar med att göra egen så kommer det nog gå fint :)

    SvaraRadera